Tuesday 8 March 2011

: T.E.N.S.I.O.N !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...Argh!!!!!!!!!!!!!!!!;p ::

Assalamualaikum..
Hurm, nape ea lately ni rase tension jek....tension kat umah, tension kat office semua r...
Nak cerite  sikit, minggu lepas kau pergi interbiew dengan Mizz Leng..dia ni ade bau bau bacang dengan Mizz Nina:)..hahhah..Interbiew tu Ok je.cuma kita orang kena interbiew lagi sekali dengan big boss pula..Harap2 semua berjalan lancar, sebab nye aku da h tak tahan keje dengan Mr. Lee ni.. Tau nak MARAH2, nak JERIT2 je walaupun bukan salah aku..isyh2!!! Memula kan rase masa lepas pergi interview tu, rasa cm serba salah je kt Mr. Lee, kalau nak berhenti kerja..Tapi disebabkan kejadian Hari ini, membuatkan aku terus buat keputusan untuk BERHENTI KERJA TERUS kalau dapat r keje yang kt LANGKAWI 2..
kawan2 doakan r semoga saya dapat kerja tu ye:)
Sebab musabab yang buat hati ni meronta2 nak berhenti kerja adalah:
1- semalam Mr. Lee suruh buat akaun dan hantar kt Mr. Han, da buat da semalam, da send..tup2 pagi tadi die marah2, jerit2 sejibik cam dalam cite Korea tu...Geram taw..sebab aku mana r ade basic akaun ni..pas2 aku kan jenis cuai...memang masa sekolah dulu m3 tak pernah r nak dapat 100...sabar je r kan miejout -_______________-

2- Lepas tu tadi..die tanya nape gas tak sampai2..aku cakap r aku da call orang gas tu, tapi die orang x datang2.aku mana r nak tau..aku cakap r x tau..hamek ko..kena MAKI lagi....dok JERIT2, MARAH2..apa2 ntah....ni yang buat aku dah x tahan tu...Agak2 r..Sikit2 nak Naik angin. bertimbang rasa r sikit weyh...
Sebabkan sikap dia ni r, buat aku da x terfikir lagi kalau dapat keje kat LAngkawi tu komperm nak pegi terus...Biar r kje kat Langkawi penat pon..Asalkan x de r kena MAKI2, PEKIK2, Jerit2..pa2 ntah

EH siyes r.. rase cm nak NANGES jek..tapi Bersabar ye Miejout ku sahyang:)

daaaaaaaaaa~~~~~~

0 comments:

 
design by suckmylolly.com